sábado, 4 de enero de 2014

La meva última entrada

Aquesta serà la meva última entrada al bloc, o almenys l'última sobre l'assignatura de GTIC, ja que ja hem acabat el primer semestre al qual hem cursat aquesta assignatura.

Gràcies a la utilització del bloc he pogut aprendre molt i adquirir molts coneixements pràctics i teòrics sobre com utilitzar els diferents programes informàtics i les diferents aplicacions, fet que crec que m'afavorirà molt les tasques a l'hora de fer treballs o qualsevol activitat que requereixi l'ús de l'ordinador o qualsevol altre aparell electrònic.

A més he après quasibé a la perfecció com crear i utilitzar un bloc. Espero que les meves explicacions i aportacions us hagin ajudat i us siguin útils.

Fins aquí les meves entrades al bloc sobre l'assignatura de GTIC.

No hay comentarios:

Publicar un comentario